Soflens 38 jsou měsíční až tříměsíční kontaktní čočky z produkce firmy Bausch & Lomb. Jedná se o nástupce tříměsíčních Optim FW, které tentokrát jako SofLens 38 lze nosit po dobu jednoho měsíce, nebo až měsíců tří. V krabičce je 6 kontaktních čoček. Díky kratší době použitelnosti se na kontaktních čočkách nestačí usadit tolik depozit jako na kontaktních čočkách s delším časem výměny, ovšem z finančního hlediska se z delší plánované výměny, kterou SofLens 38 také dovolují, stane cenově velmi zajímavá varianta kontaktních čoček. Výrobce přímo uvádí, že pokud nemáte problémy s nošením Optimy FW po dobu tří měsíců, se SofLens 38 problémy taktéž nebudou.
Čoček v krabičce | 3 | Materiál | Polymacon |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 až 90 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.4; 8.7; 9.0 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 24 |
Průměr (mm) | 14,0 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Bausch & Lomb | Obsah vody (%) | 38 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,25 to -9,00 (step 0,25 dpt. -5,00 to -9,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 3 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Polymacon | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 až 90 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.4; 8.7; 9.0 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 24 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Bausch & Lomb | ||
Obsah vody (%) | 38 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,25 to -9,00 (step 0,25 dpt. -5,00 to -9,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |