Pro zvyšující se pohodlí nositelů kontaktních čoček vytvořila firma Bausch and Lomb nový roztok Renu MPS Sensitive Eyes. Nejvíce ocení tento produkt nositelé, kteří mají problémy s drážděním u běžných roztoků. Roztok Renu MPS Sensitive Eyes je speciálně vyvinut pro citlivé oči. Roztok je víceúčelový pro všechny měkké kontaktní čočky, včetně silikon-hydrogelových. Odstraňuje bílkovinné usazeniny a lipidy, efektivně čistí, oplachuje, desinfikuje, lubrikuje a uchovává kontaktní čočky. Minimální doba dezinfekce je 6 hodin. Doba použitelnosti od prvního otevření je 3 měsíce.
Stáhnout příbalový leták k produktu ReNu MPS Sensitive Eyes 360 ml s pouzdrem.
Velikost balení (ml) | 360 | Materiál pouzdra | plast |
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 | Počet pouzder v balení | 1 |
Výrobce | Bausch & Lomb | ||
Složení roztoku | Kyselina boritá, edetát disodný, poloxamin 1%, boritan sodný, chlorid sodný, Dymed 0,00005% |
Velikost balení (ml) | 360 | ||
---|---|---|---|
Materiál pouzdra | plast | ||
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 | ||
Počet pouzder v balení | 1 | ||
Výrobce | Bausch & Lomb | ||
Složení roztoku | Kyselina boritá, edetát disodný, poloxamin 1%, boritan sodný, chlorid sodný, Dymed 0,00005% |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |