Získejte báječné dárky ZDARMA
Za každý nákup nebo další aktivity získáváte zajímavé dárky!
1) Buď ihned při nákupu nad 990 Kč.
2) Nebo můžete bonusové body průběžně sbírat a získat zajímavější dárky při dalších nákupech. Za každých 500 Kč, které u nás utratíte, získáte 100 bodů – pokud si nevyberete okamžitý dárek.
3) Průběžné body získává pouze registrovaný uživatel, přihlášený k odebírání newsletteru. Pokud si zákazník na konci objednávky zadá heslo a tím pádem se zaregistruje a svou e-mailovou adresu přihlásí k newsletteru, po vyřízení objednávky se mu body přičtou.
Body jsou Vám připsány po zaplacení objednaného zboží.
Při dlouhodobém sbírání si podle stavu vašeho bodového konta můžete vybrat, kolik dárků chcete.
Jen pozor, životnost bodů za nákup je 1,5 roku od realizace nákupu.
Stav vašeho bodového konta je uveden v záložce Můj účet.
Prohlédněte si všechny dárky v nabídce Bonusové dárky, stejně tak jsou zobrazeny i v nákupním košíku.
Jak získáte body?
Za každých 500 Kč, které u nás utratíte, získáte 100 bodů – pokud si nevyberete okamžitý dárek.
(Např. objednávka za 499 Kč s DPH – 0 bodů. Objednávka zboží za 500 Kč – 100 bodů. Objednávka za 1501 Kč – 300 bodů.) Do výše objednávky se nezapočítává poštovné a doprava.
Doporučte nás svým známým a získejte dalších 200 bodů. Body přičteme automaticky na Váš bodový účet ihned, jakmile známý uskuteční nákup a uhradí ho.
V záložce můj účet na Vás čeká kód, který můžete zaslat libovolnému počtu lidí.
Jedinou podmínkou je registrace na našich stránkách. Pokud ještě nejste registrováni, můžete nyní zde.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |