OPTI-FREE PureMoist, roztok na čočky, který byl vyroben speciálně pro dlouhodobé zvlhčení čoček a maximální pohodlí nošení. Používání roztoku OPTI-FREE PureMoist je ten nejlepší způsob, jak udržet čočky zvlhčené a hydratované od rána do pozdního večera. Zvlhčení trvá až po dobu 16 hodin. Dostatečné zvlhčení čočky má pozitivní vliv na rozprostření slzného filmu, snižuje tření a má kladný vliv na ostré vidění.
OPTI-FREE PureMoist obsahuje účinnou látku HydraGlyde, která dokáže obalit čočky zvlhčující složkou bez nutnosti spolupráce slzného filmu. Složka EDTA odstraňuje nečistoty z čoček. Šetrná, ale zároveň důkladná desinfekce čoček roztokem OPTI-FREE PureMoist a účinnost proti plísním, dělají z tohoto roztoku velmi dobrou volbu pro péči o všechny měkké hydrogelové a silikon-hydrogelové čočky.
Velikost balení (ml) | 300 | Materiál pouzdra | antibakterialní |
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | Počet pouzder v balení | 1 |
Výrobce | Alcon | ||
Složení roztoku | citronan sodný, chlorid sodný, boritan sodný, aminomethylpro¬panol, sorbit, disodium EDTA, dvě zvlhčující látky TETRONIC a HydraGlyde konzervační látka POLYQUAD |
Velikost balení (ml) | 300 | ||
---|---|---|---|
Materiál pouzdra | antibakterialní | ||
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Počet pouzder v balení | 1 | ||
Výrobce | Alcon | ||
Složení roztoku | citronan sodný, chlorid sodný, boritan sodný, aminomethylpro¬panol, sorbit, disodium EDTA, dvě zvlhčující látky TETRONIC a HydraGlyde konzervační látka POLYQUAD |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |