OCUflash Blue jsou oční kapky s přídavkem extraktu světlíku lékařského. Jsou určeny pro kapání do očí a k výplachům očí. Extrakt světlíku lékařského působí protizánětlivě, dezinfekčně a adstringentně. Používají se jako výplachový roztok na odstranění cizorodých látek a při nepříjemných pocitech v oku jako je pálení, řezání, svědění a pocit cizího tělíska v oku. Jsou vhodné i pro citlivé oči a nositele kontaktních čoček.
Dávkování a způsob užití:
Při podpoře léčení neinfekčních zánětů spojivek a řas užívejte 1 - 2 kapky 1 - 4 x denně.
Při výplachu aplikujte roztok dokud nedojte k vyplavení cizorodé látky z oka.
Stáhnout příbalový leták k produktu OCUFlash Blue 10 ml.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 |
---|---|---|---|
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Chlorid sodný (7 mg v 1 ml), dihydrát edetanu disodného, chlorid draselný, hexahydrát chloridu hořečnatého, polysorbát 80, extrakt světlíku lékařského, borax, hydroxid sodný, vodu pro injekci |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 | ||
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Chlorid sodný (7 mg v 1 ml), dihydrát edetanu disodného, chlorid draselný, hexahydrát chloridu hořečnatého, polysorbát 80, extrakt světlíku lékařského, borax, hydroxid sodný, vodu pro injekci |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |