HYLO-PARIN® zvlhčuje a ošetřuje rohovku a spojivku a oprošťuje od okolím podmíněných podráždění oka. Tím jsou zmírněny symptomy zarudnutí, pálení a pocit svědění..
Kdy se HYLO-PARIN® používá?
Pálivé, svědící, slzící oči, pocit písku v očích či suché oči jsou příznaky podrážděných očí. Po promnutí očí, však potíže zůstávají. To je znamení toho, že oko není dostatečně zvlhčené. Povrch zdravého oka je pokrytý hladkým, rovnoměrně rozprostřeným slzným filmem, který jej uchovává naprosto funkční a vyplavuje částečky prachu a nečistot. Oko zároveň zatěžují vnější podmínky a snižují tak fyziologickou funkčnost slz. K tomu patří pobyt v klimatizovaných či prašných místnostech, nebo intenzivní práce před obrazovkou počítače. S přibývajícím věkem se snižuje tvorba slz.
ZDRAVOTNICKÝ PROSTŘEDEK, ČTĚTE PEČLIVĚ NÁVOD K POUŽITÍ A INFORMACE O BEZPEČNÉM POUŽÍVÁNÍ.
Stáhnout příbalový leták k produktu Hylo-Parin 10 ml.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml HYLO PARIN® obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, 1300 IU/ml heparinu sodného (z vepřových střevních sliznic), glycerol, kyselinu citronovou bezvodou, natrium-citrát a sterilizovanou vodu |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml HYLO PARIN® obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, 1300 IU/ml heparinu sodného (z vepřových střevních sliznic), glycerol, kyselinu citronovou bezvodou, natrium-citrát a sterilizovanou vodu |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |