Hylo-fresh je sterilní roztok s hyaluronátem sodným, který zvlhčuje povrch oka při syndromu suchého oka a stabilizuje slzný film. Přípravek napomáhá intenzivnímu zvlhčení rohovky, spojivky a zabraňuje nadměrnému odpařování slz. Díky tomu mizí pocit pálení a svědění očí způsobené klimatizací, celodenní prací na počítači, silným slunečním zářením, prašným prostředím nebo průvanem. Přípravek může být používán i při nošení kontaktních čoček.
Dávkování:
Dospělí a dětí starší 6 let aplikují 3× denně 1 kapku přípravku do každého oka.
Stáhnout příbalový leták k produktu Hylo-Fresh 10 ml.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | Výrobek obsahuje hyaluronát sodný a světlík lékařský. |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | Výrobek obsahuje hyaluronát sodný a světlík lékařský. |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |