Hylo dual je sterilní roztok bez konzervačních látek, který zvlhčuje povrch oka při syndromu suchého oka, stabilizuje slzný film a redukuje zánětlivé a alergické projevy, jakými jsou svědění a pálení v oku. Dvojí účinek hyaluronátu sodného a ectoinu napomáhá intenzivnímu zvlhčení rohovky a spojivky a zabraňuje nadměrnému odpařování slz. Stabilizuje slzný film, zejména lipidovou vrstvu a zmírňuje podráždění očí, spojené se záněty nebo způsobené alergiemi. Mizí tak pocit pálení a svědění očí.
Dávkování: obvykle dospělí a děti starší 6 let 3x denně 1 kapku do každého oka
Stáhnout příbalový leták k produktu Hylo-Dual 10 ml.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 0,5 mg hyaluronátu sodného, 20 mg/ml ectoinu, boritanový pufr a vodu |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 6 | ||
Výrobce | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Složení roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 0,5 mg hyaluronátu sodného, 20 mg/ml ectoinu, boritanový pufr a vodu |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |