FershLook Colors One Day dioptrické - jsou jednorázové denní barevné kontaktní čočky vhodné pro alergiky a uživatele kontaktních čoček, kteří jsou citlivější na zhoršenou kvalitu déle nošených kontaktních čoček. FreshLook Colors One Day vznikly spojením Focus Dailies a FreshLook Colorblends. Úplně změní barvu světlých očí a dobarví oči tmavé. Zajímavá a přirozená změna je výsledkem kombinace vaší původní barvy očí a barvy kontaktních čoček.
Upozorňujeme, že jakékoliv barevné a crazy kontaktní čočky nejsou vhodné pro činnosti, při kterých potřebujete perfektně vidět, protože mohou nežádoucím způsobem omezovat převážně periferní vidění, což je např. při řízení nežádoucí.
Uvedený obrázek u produktu je oficiálně dodáván výrobcem a je pouze ilustrační. K většině barevných čoček uvádíme fotky reálných lidí, abyste viděli, jak se barva čoček chová na různých barvách očí.
Čoček v krabičce | 10 | Materiál | Nelfilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 1 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 26 |
Průměr (mm) | 13,8 | Manipulační zbarvení | ne |
Výrobce | Alcon | Obsah vody (%) | 69 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,50 to -6,00 (step 0,25 dpt.) |
Čoček v krabičce | 10 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Nelfilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 1 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 26 | ||
Průměr (mm) | 13,8 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | Alcon | ||
Obsah vody (%) | 69 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | -0,50 to -6,00 (step 0,25 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |