FIZZY - krycí barevné kontaktní čočky s průměrem 14 mm. Tyto čočky mají velice neobyčejné barevné přírodní tóny, které dodají vašim očím velice zajímavý vzhled. Přirozené, bez vzorů. Velmi dobře překryjí jak světlé tak tmavé oči.
Upozornění: Barevné kontaktní čočky nejsou korekční zrakovou pomůckou! Jedná se o zábavné čočky, ve kterých se většinou zhorší především periferní vidění, proto v nich není vhodné řídit a vykonávat činnosti při kterých potřebujete na 100% bezvadně vidět!
Uvedený obrázek u produktu je oficiálně dodáván výrobcem a je pouze ilustrační. Výsledný efekt vždy záleží na původní barvě oka uživatele a může se od ilustračního obrázku lišit. K většině barevných čoček uvádíme fotky reálných lidí, pro lepší představu výsledné změny barvy oka.
Stáhnout příbalový leták k produktu ColourVue Fizzy - Champagne Silver (2 čočky měsíční) - nedioptrické.
Čoček v krabičce | 2 | Materiál | Hydrogel Terpolymer |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Průměr (mm) | 14,0 |
Manipulační zbarvení | ne | Výrobce | MaxVue Vision |
Obsah vody (%) | 53 | Indikátor rub-líc | ne |
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Čoček v krabičce | 2 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Hydrogel Terpolymer | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | MaxVue Vision | ||
Obsah vody (%) | 53 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |