Expirace 12/2016
Roční crazy čočky (2 čočky) uložené v lahvičkách. Nedioptrické čočky, které dokáží fantastickým způsobem změnit výraz každé tváře! Crazy čočky překryjí každou barvu oka. Jdete na diskotéku, na večírek, ke kamarádům nebo do školy? Šokujte extra zjevem! Tyto crazy čočky dodáváme zatím pouze jako nedioptrické. Jsou uloženy v lahvičkách, proto je potřeba zakoupit ještě roztok na kontaktní čočky s pouzdrem na jejich přechovávání. Většina roztoků již pouzdro obsahuje.
Upozorňujeme, že jakékoliv barevné a crazy kontaktní čočky nejsou vhodné pro činnosti, při kterých potřebujete perfektně vidět, protože mohou nežádoucím způsobem omezovat převážně periferní vidění, což je např. při řízení nežádoucí.
Uvedený obrázek u produktu je oficiálně dodáván výrobcem a je pouze ilustrační. K většině barevných čoček uvádíme fotky reálných lidí, abyste viděli, jak se barva čoček chová na různých barvách očí.
Čoček v krabičce | 2 | Materiál | Hydrogel Terpolymer |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 365 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 22 |
Průměr (mm) | 14,0 | Manipulační zbarvení | ne |
Výrobce | MaxVue Vision | Obsah vody (%) | 45 |
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Čoček v krabičce | 2 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Hydrogel Terpolymer | ||
Plánovaná výměna (dní) | 365 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 22 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | MaxVue Vision | ||
Obsah vody (%) | 45 | ||
Dioptrický rozsah | 0,00 |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |