Čočky clariti® 1 day jsou první a jedinou ucelenou rodinou jednodenních silikon-hydrogelových čoček. Silikon-hydrogelové čočky jsou zdravější(2) alternativou k jednodenním hydrogelovým čočkám. Propouštějí k rohovce větší množství kyslíku než čočky hydrogelové.
Díky vysoké prodyšnosti silikon-hydrogelových čoček jsou oči bělejší a jasnější(2). Ať už je vaší zrakovou vadou krátkozrakost, dalekozrakost, astigmatismus nebo presbyopie, čočky clariti 1 day jsou vhodné pro všechny z vás.
Všechny čočky rodiny clariti 1 day obsahují velké množství vody(3). Voda je podstatou pohodlného používání čoček. Unikátní vlastnosti čoček clariti® 1 day jsou výsledkem technologie WetLoc®. Čočky přirozeně přitahují a váží molekuly vody ke svému povrchu a zůstavají dostatečně vlhké a pohodlné po celý den.
Čoček v krabičce | 90 | Materiál | Somofilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 1 | UV filtr | ano |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 86 |
Průměr (mm) | 14,1 | Manipulační zbarvení | ne |
Výrobce | Cooper Vision | Obsah vody (%) | 56 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 90 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Somofilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 1 | ||
UV filtr | ano | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 86 | ||
Průměr (mm) | 14,1 | ||
Manipulační zbarvení | ne | ||
Výrobce | Cooper Vision | ||
Obsah vody (%) | 56 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -10,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |