Kontaktní čočky Biofinity Energys - jsou silikon-hydrogelové kontaktní čočky s výjimečně vysokým obsahem vody při zachování nadprůměrné propustnosti pro kyslík. Jsou vhodné pro denní i prodloužené nošení (max. 29 nocí / 30 dnů).
Kontaktní čočky Biofinity Energys spojují přirozenou smáčivost technologie Aquaform® (přitahuje a váže vodu napříč materiálem čočky a udržuje dostatečnou hydrataci i v případě snížené frekvence mrkání oka) s inovativním designem Digital Zone Optics™(nový design kontaktní čočky, který napomáhá snížení akomodační zátěže bez vlivu na ostrost vidění na dálku. Napomáhá snížit digitální zrakovou únavu)
Uživatelé digitálních zařízení se mohou pohodlněji a s menší námahou pohybovat mezi světem na obrazovce a mimo ni.
Čoček v krabičce | 3 | Materiál | Comfilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 160 |
Průměr (mm) | 14,0 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Cooper Vision | Obsah vody (%) | 48 |
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.;+6,00 to +8,00 step 0,50 dpt) |
Čoček v krabičce | 3 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Comfilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 160 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Cooper Vision | ||
Obsah vody (%) | 48 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +8,00 to -12,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -10,00 step 0,50 dpt.;+6,00 to +8,00 step 0,50 dpt) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |