Anamnéza je úvodní rozhovor odborníka s pacientem, kdy pacient popisuje své zdravotní problémy, na základě kterých může být určena diagnóza – určení choroby nebo kontraindikace pro některé lékařské přípravky.
U kontaktních čoček je anamnéza nedílnou součástí každého vyšetření. Jejím obsahem je obvykle rodinná anamnéza (onemocnění očí v rodině), osobní anamnéza (užívání léků, alergie), oční anamnéza (úrazy a prodělané choroby očí, dosud používané oční pomůcky) a pracovní + sociální anamnéza (v jakém prostředí a podmínkách se pacient pohybuje).
Zjištění onemocnění v rodině je důležité z hlediska dědičnosti některých očních chorob, užívání některých léků může ovlivňovat slzný film, alergie zas pohodlné nošení kontaktních čoček. Také okolí se může významně podílet na snášenlivosti kontaktních čoček – zakouřené prostředí, dlouhá práce na počítači nebo vystavení se některým plynným látkám může mít vliv na stav oka, materiál čočky a tím i pohodlí a bezpečnost používání kontaktních čoček.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@kupcocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |